YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

4 Eylül 2015 Cuma

Yolcu Yolunda Gerek


Yarın Muğla yolcusuyum. Bu yaz tatilinden hiçbir şey anlamadım yine. Ama Muğla'yı özlememe yetecek kadar uzundu. Belki tam olarak Muğla'yı değil de evimi, okulumu, arkadaşlarımı yani oradaki düzenimi özlemişimdir.

Orada mini minnacık şirin mi şirin bir evim var. Okula da 15 dakikalık yürüyüş mesafesinde. Tabii kampüsün merdivenleri sabah sabah insanın gözünde büyüyünce o 15 dakika 15 saat gibi geliveriyor. Biz de isyan modumuzu bir açıyoruz merdivenlerin başında, sınıfa girene kadar off pof çekip duruyoruz. 

Evdeyse tek başıma kalıyorum. -Aaa korkmuyor musun hiç? Şükürler olsun ki şu zamana kadar bir kere bile korkmadım.(delikanlı kız modu:on) -Tek başına sıkılmıyor musun? Arkadaş ev hanımı değiliz öğrenciyiz herhalde çoğu şeye vakit bulamazken sıkılmaya mı vakit bulacağım. (atarlı giderli mod:on) Sanki dünya üzerinde tek başına yaşayan bir ben varmışım gibi sorular soruluyor e benim de kafam atıyor haliyle hahaha.

Yemekleri çoğunlukla kendim yapıyorum. (google amca sağolsun) Hatta anneme tarif vermeye bile başladım. İyi bir tecrübe oldu üniversite hayatı şimdiden... Mesela daha çok kitap okumaya da başladım bu sene. Üniversite kütüphanesini sömürüyorum her gidişimde. En önemlisi de olgunlaştığımı hissettim. Aşık oldum ve ayrılınca depresyona girmek yerine iyi ki oldu bunu da tattım diyebildim. Kısacası üniversite hayatının beni dönüştürdüğü kişiden oldukça memnunum şu anda.

Vee oradaki hayatıma dönmeme saatler kaldı. Gerçi İzmir'i de özlemiyor değilim. Ama yakın oluşu istediğim zaman gelmemi kolaylaştırıyor. (nema problema) Öyleyse, Muğla yolcusu kalmasın!

Hoşçakalın :)

19 yorum:

  1. ne güzel ya benimde gitmeme az kaldı:)
    bu yılın daha güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakındık dimi biz, atla gel misafirim ol :) inşallah senin de güzel geçer :)

      Sil
  2. Valla tebrik ederim, senin yerine ben gururlandım bana ne oluyorsa :) Çok güzel bir yazı ve oldukça imrenilesi bir okul hayatı. Ev arkadaşlığı hiç de öyle sanıldığı gibi kolay değildir zaten. Bazen de esas tehlike, esas rahatsızlık o ev arkadaşlarındadır. Allah nazardan saklasın diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eh bir aile gibi oluyoruz yavaştan demek ki :) Başımdan bir olay geçti zaten ondan sonra kararım kesinleşti okul bitene kadar yalnız yaşayacağım. Aminnn :)

      Sil
  3. Hayırlı yolculuklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sen hangi yolun yolcususun :)

      Sil
    2. İsmime bakma ben pek yolculukları sevmem aslında. İçimde yolculuk yapmayı seviyorum.

      Sil
  4. Ne güzel, imrendim bak şimdi:) Önünüzde uzun bir maraton var, her anlamda. Muvaffakiyetler dilerim...
    Hoşçakal demeyeyimde görüşmek üzere diyeyim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet uzun mu uzun bir yol var inşallah güzel biter. Görüşürüz o zaman :)

      Sil
  5. Bu yazanları okuyunca birden Aklıma Canan Tan - Yüreğim Seni Çok Sevdi kitabındaki Aslı geldi. Kitapta Aslı Amerikada mastır yapıyordu. Üniversite hayatı ögrenci evi hayatından falan bahsedince birden aklıma geldi söylemek istedim ^_^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi, severim Canan Tan'ın kitaplarını ama bahsettiğini okumamıştım fırsat bulursam bir bakayım :)

      Sil
  6. En güzel yıllar okul yılları. Keyifini çıkarmaya bakın. Takipteyim bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, elimden geldiğince çıkartıyorum :)

      Sil
  7. Hayırlı yolculuklar...Başarılı bir eğitim yılı olsun inşallah...
    Üniversitedeyken, 1 dönem ev arkadaşlarım ile kaldım. Sonrasında ise 4,5 yıl tek başıma 1+1 evde yaşadım. Bence yalnız yaşamak, ev arkadaşı ile yaşamaktan çok daha fazla şey kattı bana. İstediğim zaman ailem geldi, istediği kadar kaldı, istediğimde arkadaşlarım. Ve evi yönetmenin, çekip düzen vermenin ne anlama geldiğini öğrendim. Hiç de yalnızlık hissetmedim. Ev arkadaşı olmak, aynı sorumlulukları paylaşabilecek, seninle aynı şeyleri önemseyecek insanlar bulmak kolay değil. Ben 1 dönem 4 kişiyle kaldım ve bunu güzelce tecrübe ettim.
    En güzelini yapıyorsun;)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Yazdıklarınıza harfi harfine katılıyorum. Ben sadece 20 gün gibi kısa bir zamanda ev arkadaşı olayını tecrübe ettim yetti arttı bile. Zaten birine güvenip bir evi paylaşabilmek de çok zor. O yüzden yalnız yaşamak en doğru tercih. Sevgiler :)

      Sil
  8. hadiiiiii bu yılın da keyifli geçsin o zamaaaan :)

    YanıtlaSil
  9. ah o muğlaya hala gelemedimm göya plan yapıcaktım bu yaz Akyakayaa :)) İnşaallah güzel bir yıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki yaz gelirsin umarım. İnşallah, teşekkür ederim :)

      Sil