YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

6 Eylül 2015 Pazar

Bazenler Çoğalıyor Bazen


Bazen...
Bazen her şeyi bırakıp gitmek istiyorum, bazen sonsuza kadar kalmak.Bazen sadece yalnızlığımın sesi yankılanıyor aklımın odalarında, bazen neşeli kahkahalar, binbir türlü kuş cıvıltıları. Bazen hep karanlık, bazen umut ışıklarıyla aydınlanmış oluyor her yer. Bazen herkesi, canlı olan her şeyi seviyorum tüm içtenliğimle, bazen nefret ediyorum tüm insanlıktan yine aynı içtenlikle. Bazen sadece siyahın içindeki pembeyi görebiliyorum, bazen sadece pembenin içindeki siyahı.
Bazen en damar şarkı bile hüzünlendiremiyor beni, bazen en hareketli şarkı sanki hüzün mırıldanıyor gibi. Bazen daha çok uyuyup unutabilmek, avunabilmek için savaş veriyorum, bazen sadece uyanık kalıp her şeyi bilip,görüp öyle yaşamak için. Bazen sadece barışı düşünüyorum, aklımın kabullenebildiği ama kalbimin hala alışamadığı küslükler için, bazen sırf bunu düşündüm diye kendimle, aklım ve kalbimle, savaşıp yine kendime küsüyorum. Bazen gökyüzü ile kendimden geçmek istiyorum, bulutlara ve yıldızlara saatlerce bakmak, bazen kafamı kaldırmak istemiyorum yerden, utanıp çekinir gibi gökyüzünden. Bazen zaman ne çabuk geçiyor diye telaş yapıyorum, bazen neden daha hızlı ilerlemiyorsun be diye sitem ediyorum akreple yelkovana. Bazen deli gibi koşmak istiyorum, içimdeki çocuk yeter diyene kadar, bazen tek bir adım atmak istemiyorum, inziva vaktim gelmiş gibi. Bazen mavinin ve yeşilin her tonuyla huzur buluyorum, bazen sadece siyah renk iyi geliyor ruhuma. Bazen yaşadığım en mutlu anlar şeridi geçiyor aklımdan, şenlik yerine geliyor kafamın içi, bazen en karanlık, en kuytu köşede kalanlar çıkıyor ortaya, her yer kan ve çığlık. Bazen silginin paramparça olup kaybolduğu yere kadar silmek istiyorum, bazen kalemim kırılıp yok olana kadar yazmak. Bazen dinlemek istiyorum hiç konuşmadan, bazen anlatmak istiyorum ağzımı açacak mecalim kalmayana kadar. Bazen uzun ve güçlü bir çığlık atmak istiyorum, bazen delicesine susmak. Bazen sevmekle yetinmek istiyorum, bazen yalandan da olsa sevilmek. Bazen odanın köşesine pusup orda öylece yaşlanmak istiyorum, bazen odanın bir kapısından girip ötekinden çıkmak, yetmezse başka odalar başka kapılar görmek istiyorum. Bazen en çok yatağımı seviyorum, bazen hadi beni bu akşam uyutma dediğim kahvemi. Bazen en çok seni seviyorum, bazen sadece kendimi. Bazen bulutların en üstünde olmak istiyorum, bazen yerin en dibinde. Bazen kaybolmak istiyorum, bazen bulunmak istiyorum bir daha kaybolmamak üzere. Bazen düşüp düşüp kanatmak istiyorum dizimi, bazen saçımın ucu kırıldı diye ağlamak istiyorum. Bazen bir yazıyı şarkı sözüyle bitirmek uygun olur diyorum, bazen de ne güzel demişim be ne dediysem o olacak diyorum. Öyleyse, bazenler çoğalıyor bazen...

19 yorum:

  1. Ah şu kafa karışıklığımız, dengesiz ruh hallerimiz yok mu...
    Umarım senin için her şey yoluna girer, kuş cıvıltılarıyla, papatya kokularıyla, bebek kahkahalarıyla dolar dünyan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dakika farklı bir ruh hali içindeyiz resmen. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. İnşallah neşeli günler hepimizin kapısındadır :)

      Sil
  2. Hayatin her ani icin bir bazenimiz var degil mi? Dudagim bukuk okudum olumsuz duygulu bazenleri. Su an uzgunum cunki. Bazen diyorum ki supermen gibi bir sey olsam ocaklari aciya bogan su savasi bitirebilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bazensiz olmuyor galiba. Ahh keşke gelse elden bir şey. Kökünden bitirsek şu savaş kavramını. Sadece barış koksa sokaklar. Keşke...

      Sil
  3. Galiba benim pek bazen'im de kalmadı. Genel itibariyle karamsar bir döngüye girdim. Ülkenin, masum insanların vaziyeti üstüme sindi. Bazen'lerin değerini bil bana kalırsa. Bazen de olsa gerçekten neşeli, mutlu hissetsem onu sarıp sarmalardım :)) Kalemin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar yerine koyuyoruz kendimizi ister istemez. Artık akıl da almıyor olan biteni. Ne yapsak ne söylesek fayda eder ki. Gidenler geri gelmiyor maalesef. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne güzel yazıyorsun. Yazılarını okudukça içimi ilham kaplıyor. İçimdeki ilham uçup gitmeden çalışma masama döneyim bari. Haklısın bazenler çoğalıyor bazen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim sevindirdin beni. Sana ilham verebilmişsem ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Merhabalar.

    İyi ki "bazen"ler var. Olmasaydı nasıl avunurduk bilmem. Aslında "bazen"ler, umutlarımızdır. Hayallerimizdir. Yapmak isteyip de yapamadıklarımızdır, erişemediklerimizdir.

    Yazınız çok güzeldi. Yüreklerimizi yakan şehitlerimizin acısından işte ancak öylesine okuyabildim ve öylesine yorum yazabildim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ahh o acılar dinmek bilmiyor maalesef. Sevgiler :)

      Sil
  6. Güzel bir yazı olmuş. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Aysen beni özetlemişsin. Kullanma klavuzumu kim verdi sana :D

    YanıtlaSil
  8. ne güzel anlatıyon ama yineeee :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, çok teşekkürler ama bana uygun bir çekiliş olduğunu düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. güzel bir iç döküş olmuş emeğinize sağlık o bazenler hep var hiç gitmiyorlar :)

    YanıtlaSil