Kaç Kişi Online

Menü

Blog Pembe

Yukarı Çık

22 Kasım 2015 Pazar

Okudum: Paulo Coelho - Zahir

Paulo Coelho tarzını sevdiğim bir yazar. Şu ana kadar daha iki kitabını okudum. Biri bu biri de Hac adlı kitabı. Yakın zamanda Veronika Ölmek İstiyor ve Simyacı adlı kitaplarını da okumak istiyorum. Coelho'nun kitaplarını kişisel gelişim tadında yazıyor olması oldukça hoşuma gidiyor. O yüzden bu kitabını da sevdim ama sonlara doğru sıkıldım hele ki sonu hiç hoşuma gitmedi. Bu ne biçim son yahu diye isyan ettirdi beni. Ama genel olarak da iyiydi benim için. Zaten bana bir şeyler kattığına inandığım nadir yazarlardan Paulo Coelho. (Hıı bu arada coelho nasıl telaffuz ediliyor ki?)

19 Kasım 2015 Perşembe

Çizgi Film Aşkına


Sabahları en büyük zevkim kahvaltı yaparken çizgi film izlemek. Hele ki favori çizgi filmlerimden biri denk gelirse değmeyin keyfime. Gerçi favori listemde biraz geniş. Yani her türlü keyifteyim. Bugün de sizlerle bu favori çizgi filmlerimi (şimdilik sadece üçünü) paylaşmak istiyorum. Ne zamandır aklımdaydı. Şimdi tam yeri tam zamanı bence. Üstelik favori listem gitgide genişliyor. Daha da genişlerse yazmak için bir haftamı yiyebilirim. O yüzden hemen başlıyorum.
Şimdi ilk üç sabit yeri olanlar, bugünlük onlardan bahsedeyim. Onlar var yaa onlar mükemmel bir hayalgücüyle harmanlanmış ödüllü çizgi filmler. Yerlerine başka çizgi filmleri koyulamaz. Aralarında ayrımda yapılamaz. Hepsi benim canım. 

18 Kasım 2015 Çarşamba

Alışveriş İçin Okulu Eken Kız


Ayy yeter oku oku nereye kadar biraz da alışveriş yapmak lazım dedim ve izinli saydım bugün kendimi. Zaten giyecek bir şeyim kalmadı. Var ama yok işte, bilirsiniz. Mağazalarda da durum aynı. Çok şey var ama yok.

16 Kasım 2015 Pazartesi

Vize Mağdurunuz Geldi


Biraz önce baktım da tam 40 gündür yokum buralarda. Ne yaptın o süre boyunca diye soracak olursanız 'ders çalıştım' yanıtını verebilirim sadece size. Aslında çok şey oldu da burada olamayışımın ana sebebi vizelere çalışmamdı. Sanırım çalışmaya da biraz erken başladım. Şöyle bir ay kadar önce falan.