YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

28 Temmuz 2017 Cuma

müsait bi yerde


aşk karnını doyurmaz.
anca karnını guruldatıp,
toplum içinde eder seni rezil.
hiç bakmadın mı bu meretin yan etkilerine?
yazıyor arkasında küçük küçük harflerle.
ben de okumadım ama çok duydum.
günde üç öğün iştahsızlık yapar dediler.
ama acı biber yiyesin gelebilirmiş dikkat et.

aşk kalbini dağıtır.
apartmanlar diker önce her boş köşene.
sonra tüm odalarına saldırır.
eşyalarını yerlere saçar sebepsizce.
kapılarını da açık bırakır bile bile.
ara sıra üşümen bundandır işte.

aşk kafanı ağrıtır.
çünkü misafirliğe gelmiştir,
demir gibi ağır düşüncelerle.
kafanı kaldırmayı düşünme artık.
ama söyle onlara,
sessiz olsunlar biraz.
komşular rahatsız oluyor sonra.

aşk seni yakar.
volkan yutmuş gibi olursun.
ara sıra püskürtür lavlarını da,
yeni yeni yaralar açar bedeninde.
elin düğme arar bir zaman sonra.
ketıl mı sandın kendini.
şunu kabullenmelisin;
belki de sen,
bir ömür fokur fokur,
kaynamaya devam edeceksin.

aşk delirtir.
hop kaptan!
biz inmek istiyoruz bu durakta.
hani nerede o lanet düğme?
hey durdur şunu.
durdur yoksa atlatırım.
karanlıkla kol kolayım.
ben değil geceler kaybeder.
  bak çok ciddiyim gülme kaptan.
kaybeder o kör karanlığını geceler.
hem birkaç numara da öğrenip,
çalacağım yıldızlarla ayınızı.
gülen ben olacağım o zaman kaptan.
gülerek gideceğim buralardan.
o kadar büyük güleceğim ki,
hem sağır edeceğim sizleri,
hem de hayran bırakacağım kendime.
kaptan sal beni artık.
deliyim ben.
zırdeli.

38 yorum:

  1. Naz'cığım çok hoş, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Aşkın diğer yüzü gibi. Çok hoş olmuş. Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle gibi oldu teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Demek şiir ha :) Ben daha böyle güzel bir şiir okumadım, süpersin!

    YanıtlaSil
  7. Şiiri okuyup bitirince en net aklımda kalan dizeler apartmanlı bölüm oldu.
    Okurken keyif aldım Naz. Kalemine isyanına sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel yorumu okuyunca mutlu oldum çok teşekkürler :)

      Sil
  8. aşk karnını doyurmaz.
    anca karnını guruldatıp,
    toplum içinde eder seni rezil. Bu cok guzelmissss😃😃Siiri(bence)sevdiren bir anlatim sekliniz var.
    Kaleminize saglik🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdirebildiysem ne mutlu bana teşekkür ediyorum :)

      Sil
  9. "hiç bakmadın mı bu meretin yan etkilerine?"
    Sanırım tam olarak teşhisimiz bu!
    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedaviyi de bulsak keşke :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Aşk her şeydir...

    Allah herkese hayırlı eşler nasip etsin...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba..Olduğu gibi kabullenmek en güzeli.Tüm yan etkileriyle

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel yazmışsın, zevkle okudum :). Eline sağlık :).

    YanıtlaSil
  13. Sonuna bayıldııım :)) Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sonunu daha bi severek yazmıştım teşekkürler :)

      Sil
  14. Ne güzel anlatmışsın harika. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. ya bu nasıl hoş aşk şiiri. aşktan korkulur yaniiii :)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel yazmissin. Artik uzun aralar verme özledik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de özlemişim buraları sizleri :)

      Sil
  17. Ne hoş bir anlatımınız var.Sıcak,samimi.Kaleminize sağlık.:)

    YanıtlaSil