YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

22 Eylül 2015 Salı

Uykuyu Beklerken


Gecenin bu karanlığı ve sessizliği üzerine yazılacak ne çok şey var değil mi? Bu yalnızlık ve yavaş yavaş demlenen hüzün... Kafamızda birbiriyle çarpışan onca düşünce... Gece etkisini daha çok hissettiriyor bunlar insana. Ah bi de uyku tutmazsa. Hayallerin biri bin para. Hayallerimiz birbiriyle yarışır adeta. Neler geçmez ki aklımızdan. Belki ünlü olmuşuzdur. Başarı, para, şöhret peşimizi bırakmaz. Belki de masallardaki prens/prenses gibi ermişizdir muradımıza. Bundan sonrası hep aşk, sevgi, mutluluk, huzur...
Kısacası seneler sonrasını hayal ederiz yarını düşünmez, bugünün kıymetini bilmezken. Sonra hayaller kısmen de olsa bitince -uyku da hala gelmemişse- şöyle döner bir geçmişe bakarız. Güzel anılarımız yüzümüzde bir tebessüm oluştururken, kötüleri hüznümüzün demini arttırır. Bazı anılarıysa yeniden yaşamak isteriz. Kimi "bugün benim en mutlu günüm" dediklerimizdendir. Kimi de değiştirmek istediğimiz pişmanlık anlarımızı barındırır. Bu sırada birçok insan gelir gözümüzün önüne. Kafamızın içi nüfus dairesi gibi olur. Tüm bunları düşünmekse yorar bizi. Uykuya birkaç adım daha yakınızdır artık. Göz kapaklarımıza teslim olacağımız o an gelene kadar da bu kısır döngü içinde dolanırız dururuz. Ve o an gelince artık koyunların çitlerden atlayacak takati kalmamıştır. Bizse gökyüzündeki en beyaz bulutun üzerinde kendimize bir yer bulmuşuzdur. Ah işte şimdi her şey çok daha güzel oldu!

24 yorum:

  1. Uyumadan önce kurulan hayaller, en tatlı hayallerdir :)

    YanıtlaSil
  2. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Uyumadan önce hayal kurmayı bırakmış biri olarak hayallerinize sahip çıkmanız gerektiğini belirtmek isterim :) Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim de çok karamsarsın dikkatimi çekmiyor değil :)

      Sil
  4. Uykuyu beklerken ki senelerdir bekliyoruz mereti ben de sık sık hayal kurar, kafamda tartışır bilmem kaç yıl sonrasını düşünür saçma sapan yerlerde gezinirim ta ki uyku kendini hissettirene kadar. Uykuyu beklerken başlığını çok sevdim bu başlık altında çok şey yazabilitem var kronik uykusuz olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim böyle yazdığıma bakma tam bi uykucuyumdur. Arada bir uyku tutmaz sadece o zaman anlıyorum sizin halinizi :)

      Sil
  5. Şimdilik hayal kurmaktan çok eski anıları zihnimden geçiriyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Hayaller ve hayaller işte hiç bitmeyen ve bazı gerçekleşmeyen hayaller misal benim en çok büyük hayalim kardeşim Osman'ı İsmail yk la buluşturmak :))) bende ki hayale bak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa baya değişikmiş. Umarım gerçekleşir :)

      Sil
  7. fark ettim ki uzun zamandır uyumadan önce hayal kurmuyorum :D

    YanıtlaSil
  8. ne tatlı anlatıyon sen yaa. iyimsersin bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ruh halime göre değişiyor o :)

      Sil
    2. o zaman, çoğunlukla iyimsersin bana neeee :)

      Sil
    3. tamam tamam belki birazcık :)

      Sil
  9. kedinin adı daisy olsun yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Eskiden uyumadan önce bir sürü şey düşünür hatta bu yüzden uykum kaçardı. Artık yastığa başıma koymadan uyuyorum, ohh mis :)

    YanıtlaSil
  11. Uykuyu beklerken... Uyku ile yıllardır barışığım. Onu nasıl alt edeceğimi buldugumdan aramız uzun zamandır iyi. Nasıl mı? Uykusuzluktan ayakta duramayacak hale gelmeden başımı yastığa koymuyorum. Daldan dala atlayan düşünceler bazen rahatsız edici dolayısıyla uyku kaçırıcı olabiliyor... Postun fotoğrafı güzelmiş, beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka yolu yok mu ki? Bir tek benim pek sıkıntım olmuyor herhalde şu uyku konusunda :)

      Sil