YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

17 Aralık 2019 Salı

Neredesin Neşe


Neşem benden izinsiz gezmeye gitmiş
Yolda da hayatın gerçeklerini görmüş
Bir iki hoşbeş etmişler kaldırım kenarında
İnanmam lafı sıkışmış bizimkinin dudağının kenarına
Hayatın gerçekleri de demiş inanırsın zamanla
Zaten çok dayanamazsın sen bu kafanla
Avlarım ben seni birazdan bir kapanla
Sonra neşem sokulmuş gerçeklerin yamacına
Gerçekler alet etmiş bunu amacına
Neşenin en renkli kısımlarını boyamış griye
Artık ondan eser kalmamış geriye
Ah demiş şimdi gerçek oldun sen de
Git göster kendini her yerde
Neşem de geldi bana mahcup bir şekilde
Bak dedi ne yaptım ben kendime
Dedim sen bu soruyu sordun mu hiç kendine
Gitti koşa koşa aynaya baktı şöyle
Eyvah dedi ben ne yapmışım böyle
Bir daha çıkmayacağım senin sözünden
Uzaklaşmayacağım kendi özümden
Dedim sen hep renkli kal
Şiir bitti hadi hoşçakal

*Yazarken neşelendim.
*Önemil Uyarı: Neşenizi yanınızdan ayırmayın!

12 yorum:

  1. ha haa çok neşeli buuu hoşgeldin beyaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım yeni yılda aktif olabilcem mi :)

      Sil
  2. Neşeyle okudum tamam, bu bloğun adı niye baş ağrısı aşırı muzip olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. neşelenmek gibisi var mı yaa.

    YanıtlaSil
  4. Naz'cığım öncelikle ziyaretine çok teşekkür ediyorum.
    Sayfana tıklayınca önce açılmadı bloğun, ziyarete uygun değil bu profil filan bir şeyler yazdı (şu an tam cümleleri hatırlamıyoru) sonra google'a günlük baş ağrısı yazıp arattım, ilk çıkan bloğa tıklayınca bu çıktı ve açıldı şükür. Sevinerek takibe aldım hemen.
    Ben epeydir dediğin gibi inzivadayım ama senin bloğunu tekrar açmana sevindim, özlemiştim.
    Mutlu yıllar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim asıl :) Evet yazmadığım dönem erişimi sınırlamıştım şimdi ayarlarda bir problem oldu galiba bakacağım :) Yeni yazılarınızı bekliyorum ben de çok özledim :)

      Sil
  5. yaa blogun hep kapalı gözüküyooo ne zamandıır yaaa :) şimdi açıldı galiba, bikaç haftadır kapalıydı, girilemiyoduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ara kapatmıştım ama yazıdan sonra açtım dur tekrar bakayım bir ayarlara :)

      Sil
  6. Hoşgeldin nerelerdeydin ☺️

    YanıtlaSil
  7. sanırım neşesiyle ilgileniyor ...

    YanıtlaSil