YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Dizi: iZombie


Kendime yeni bir dizi bulma arayışına girdiğim sıralarda karşıma çıktı bu dizi.The Walking Dead'ten sonra çıkan diğer zombi dizilerini beğenmemiştim ama bu diziye tam anlamıyla bayıldım! Konusuna gelelim o zaman hemen. Liv Moore kalp cerrahisi üzerine ihtisas yapan başarılı bir asistan doktordur. Geceleyin bir tekne partisine katılır ve bu parti insanların, kullandıkları yeni bir uyuşturucu yüzünden zombiye dönüşmesiyle son bulur. Zombilerden biri Liv'i de yaralar ve böylece Liv sabaha gözlerini bir zombi olarak açar. Yeni zombilerden biri olarak Liv, insanlığını korumak ve açlığını gidermek için taze insan beyni yemeye ihtiyaç duymaktadır. Bunun için bir adli tıp kurumunda işe girer. Fakat yeni beslenme şeklinin bir yan etkisi vardır. Beynini yediği kişiler hakkında görüntüler görmeye başlar. Bu gördüğü görüntülerle de yerel polis dedektifine işlenen cinayetleri çözmesinde yardımcı olur.


Haziran ayında ekranlara ilk sezonu ile veda etmiş olan iZombie'nin 2. sezonu 06 Ekim 2015 tarihinde başlıyor.
Alışılmışın dışındaki bu eğlenceli zombi dizisini mutlaka izlemelisiniz. İyi seyirler :) 

4 yorum:

  1. Bu türdeki fantastik dizileri ben çok severim en yakın zamanda izlemeye başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma sevindim, izledikten sonra da yorumunu almak isterim :)

      Sil
  2. Korku dizileri seviyorsun buradan anlaşılan :) Ben Walking Dead'i de hala izlemedim niyeyse. En son American Horror Story'nin ilk üç sezonunu izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda pek korku yok. The walking dead az biraz korku bolca gerilim. Ama ahs fena yaa ona da baktım bir sezon. Jenerik bile korkuttu beni :)

      Sil