YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

13 Ağustos 2015 Perşembe

İlk Blog Yazım


Merhaba :)
Henüz tam olarak blogger gibi hissettirmese de heyecanlı bir şeymiş insanın bir blogunun olması. Tabi bu heyecanın devamlılığı şart. Çünkü bir hevesle açılıp iki üç paylaşımdan sonra terk edilen çok blog gördüm. Açıkçası bu konuda kendime de pek güvenemiyorum.Nedeni belli... Her şeyden çok çabuk sıkılabilen bir yapıya sahip oluşum. Kısacası sonucun ne olacağını zaman gösterecek. Önce ilk yazımı tamamlayayım da gerisi bir şekilde gelecek inşallah. Gelmezse de bir kova su dökersiniz belki işe yarar. (-espri mi yaptın şimdi sen?)
Hoşçakalın :)

*2.yılı devirdik. 
Su dökenleriniz çok olsun.

12 yorum:

  1. Hayırlı olsun hoş geldin aramıza inşallah devamlılığını sürdürürsün yazılarını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de seninkileri aynı merakla takip edeceğim :)

      Sil
  2. hoşgeldiin. ben sana bıraktırmam kiiiiii :))))) insta fotoların da çok şeker yaa. bak benim blogda yanda insta twit feys filan var üye olsanaaa ben yeniyim onlarda. ama blogda daha eskiyim biraz. bloguma da hoşgeldin. çok sevindim ki. ayrıca seni tanıtcam haftasonu daha çok arkadaşın olsun kiii. şarkı da güzel. ı put a spell on you. ne demek biliyon muuu :) sana beddua ettim gibi bişiiii yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukk, çok sevinirim ki :) Teşekkür ederim seninkiler de öyle, kitapların güzelliği hele... Okumak isterim :) Takipteyim her yerdeeen ve çok teşekkür ederim bir tanıtıma ihtiyacım vardı :) Seviyorum ben de şarkıları.I put a spell on you,because you're mine...

      Sil
  3. gördün müüüüüü son yazımıııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, çok sevindirdin beni. Teşekkür ederim tekrardan :)

      Sil
  4. Merhaba
    Blogunuz hayırlı uğurlu olsun , umarım devamlılık olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. Olacak inşallah :)

      Sil
  5. Blogunuzu izlemeye alacaktım fakat izleyiciler eklentiniz çalışmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada bir böyle sorun oluyor nasıl düzelteceğimi bilmiyorum maalesef

      Sil
  6. baaaaak işteeee gerisi geldiiiiiiii arkandan su dökmüştüüük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa deep nasıl gördün süpersin valla :) Birinci yıl yazısı yazacaktım ama hiç içimden gelmedi :)

      Sil