Kaç Kişi Online

Menü

Blog Pembe

Yukarı Çık

2 Mart 2017 Perşembe

Otobüs Muhabbetleri


Bazen otobüste çok ilginç diyaloglara şahit oluyorum. Kulak kabartmadan da edemiyorum ilgimi çekince. Geçen gün de oldu bi tane. Arkamda iki kız oturuyor. Bi tanesi sevgilisinin dedikodusunu yapıyor öteki kıza. Dün sabah günaydın yazmış sevgilisi. Bir saat sonra da seni çok seviyorum yazmış. Neden durduk yere seni çok seviyorum demiş acaba bir şey mi varmış diye merak ediyor kız. Üst üste mesaj atmazmış öyle zaten. Niye bir saat sonra yazmış ki hem. Baya işkillendi kız.

Neyse aradı çocuğu. Hal hatır sorma faslından sonra çocuğa dedi ki ben hastaneye gidiyorum. Midem kötüydü dün gece midemi yıkadılar. Yemekhanedeki yemeklerden dolayı zehirlenmişim. Hala da kötüyüm herhalde bu gece hastanede yatıcam. Ama nasıl inandırıcı söylüyor. Kurgusu zayıf sadece. Çocuk inandı galiba. Kız da kıyamayıp bıraktı oyunu. Yok aşkım dedi bir arkadaş rahatsız onun yanına gidiyoruz. Anlatırım sonra detayları. Ben asıl şeyi soracağım sana dedi. Sen dün bana günaydın yazmışsın ya hani. Bi saat sonra da seni çok seviyorum yazmışsın. Bir şey mi oldu sen durduk yere demezsin biliyorum ben seni dedi. Çocuk da yok bir şey falan dedi ama kız üsteledi. Söyle hadi ya merak ettim bak falan diyip duruyor. Uzlaştılar herhalde bi noktadan sonra. Başka bi konuya geçtiler. Kuzenleri ile berabermiş çocuk şimdi. Hepsi de kızmış. Bu kız da kıskandı sevgilisini. Nutuk çekip kapadı telefonu. 

Telefonu kapar kapamaz yan koltuktaki arkadaşıyla sevgilisini çekiştirmeye devam etti. Kuzenleri köyden gelmişmiş. İşte yandaki de diyo ki oo o zaman onlar güneş falan da görmemişlerdir pek bembeyazdır tenleri. Hahahaha. Nasıl gülesim geldi. Kardeş sen neden yangına körükle gidiyosun ki. Kızın iyice morali bozuldu. Sonra hastane mevzusunu konuşmaya başladılar. Onu da öğrenmiş oldum. Bi arkadaşları psikolojik olarak rahatsızmış.Hastanede yatıyormuş bir süredir. Manik depresif dedi yandaki kız. Bipolarmış yani. Açtım baktım googleden biraz okuyayım da tam olarak neymiş ne değilmiş öğreneyim dedim. İsmini çok duydum ama pek bi bilgim yoktu. Sonuçta bilmemek değil öğrenmemek ayıp dimi yani.

Ha bi de yandaki kız dedi ki bipolar olan her beş kişiden dördü intihar ediyomuş. Bu kız da hadi ya bizimki yapar mı öyle şey dedi. Ben bile endişelendim o an. Sonra ne alakaysa çok yüksekmiş oranı yüzde kaç yapıyor yani dedi. Hesaplamaya başladı. Yüzde doksan dedi. Yandaki kızda yüzde seksen beşten fazla dedi. Dönüp tam tamına yüzde seksen yapıyor diyesim geldi. Bu kadar zor mu yani. Bi beş dakika sonra indiler hastaneye yakın durakta. El sallamak istedim o an. Manyakça kaçar diye yapmadım. Ama sevdim kızları. Ne bileyim yol çabuk bitti onları dinlerken. Yine beklerim kızlar. Buyrun gelin. Oturun arkama. 

12 yorum:

  1. Ayyy kahkaha attım :))) Süpermiş :))

    YanıtlaSil
  2. Ayy neler olmuş neler =D daldım gittim okurken dedikoduya :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz arızayız hepimiz, mal mal şeylere takıkıyoruz bu yüzden kendimden de mefret ediyorum bazen, yorumun bile şuan nasıl bi psikolojide oldpmu gösteryo galiba 🤔

    YanıtlaSil
  4. :)))))))))))))) Bazen çok komik diyaloglar oluyor insan dinlemeden yapamıyor

    YanıtlaSil
  5. Bu yolculuk sırasında çok ilginç olaylar olabiliyor gerçekten 😊

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli bir yolculuk olmuş:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Geçen dolmuştu arkadan iki tip yol boyu karşılıklı övüştüler. (Övüşmek :) İkisi de öğretmenmiş. Vay efendim ne kadar zayıflamışsınız hocam, yok efendim sizin kadar olamayız. Cildiniz ne güzel, saçlarınız dolgun. Aman eviniz ne güzel yerde, çocuklarınız ne akıllı. Son durakta iniyoruz, karşılıklı konuşmalardan bir Avrupa güzeli, bir de Asya güzeli bekliyorum. Aman Tanrım, tiplere bakınca şok oldum. Tam körler sağırlar birbirini ağırlar havası. Fizikleri ile övünen tipler 1.50'ye 70 gibi bir şey. Buradan yaklaşarak övündükleri kocaları, çocukları, evlerini daha rahat tahmin edebilirsin. Hep yapmacık mı olursunuz arkadaş.

    YanıtlaSil
  8. Güldürdü yazı beni doğrusu :D Kendimi gıybete kaptırdım resmen okurken :D

    YanıtlaSil
  9. hahaha çok eğlenceli :)))

    YanıtlaSil
  10. Otobüs muhabbetini okurken kendimi arka koltukta buldum. :)
    Şimdi google'a baktım hastalığın ölüm oranları konusunda. Değişik rakamlar okudum. Coğrafyaya göre değişiyor. Ama şu bir gerçek ki en sık intihara teşebbüs ettiren bir rahatsızlıktan bahsediyorlarmış!

    YanıtlaSil
  11. Ben de kulak kabartıyorum bazen. İlginç muhabbetler oluyor :)

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş ya pek bi sevdim :))

    YanıtlaSil