YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

23 Şubat 2017 Perşembe

Yeni Gezegenler


Nasa dünyaya benzeyen yedi yeni gezegen keşfetmiş. Üçü yaşanabilir bölgedeymiş. Vay canına. Google amca da doodle hazırlamış hemen. Öyle farkettim ben. Tıkladım ayrıntıları okudum şimdi. Pek heyecanlandırmadı beni. Bir yıldızın yörüngesindeymiş bu keşfettikleri gezegenler. Yıldız da güneş sistemine benzer yapıdaymış. Hmm. İşte gezegenlerden üçü de bu yıldıza yakınmış. Yani hayat bulunma ihtimali yüksekmiş. Diğer dördü biraz uzakmış bu yıldıza. Çekiniyorlar herhalde yıldız kardeşten. Ama onlarda da olabilirmiş hayat. Yakından incelenmeleri gerekiyormuş. Hatta belki bu yıldızın yörüngesinde daha başka gezegenler de olabilirmiş. Hey maşallah.

Araştırmacılardan bi tanesi de öyle bir coşmuş ki şey diyor. Galaksimizde iki yüz milyondan fazla yıldız var. İşte her yıldızın yörüngesinde on tane dünya benzeri gezegen olsa ohooo siz düşünün. Düşünemiyom ben. Sen düşün araştırmacı bey. Hem bulunsa nolacak ki bohçamızı toplayıp istediğimiz gezegene gidebilecek miyiz. Seçim yapacak olsam o piti piti yapardım kesin ben. Hahahah. Şaka bi yana insanlar bir başka gezegende yaşasa orayı da gene bu dünya gibi yaparlar. İnsanın olduğu yerde var tüm bu kötülükler. Boş kalsın o gezegenler. Keyiflerine baksınlar. Bizler gidip içlerine sıçmayalım. Kendi gezegenimizin sonu gelince yedeklerden birine geçeriz anca. Yoksa kalsın şimdilik. Zaten bence bu zamana kadar dünyaya benzer bir gezegen çoktan bulunmuştur. Zenginler falan gelip gidiyordur oraya. Bize söylemiyorlardır. Gizli bilgi şşş. 

28 yorum:

  1. Çok heyecan verici bir haber, bence de zenginler, güçlüler bir gün mutlaka bu gezegenlere taşınırlar, fakirler de burada birbirini yer durur:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de fakirler buranın zenginleri olur bu durumda :)

      Sil
  2. Çok güzel bir keşif. Bu arada yazında çok keyif verici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim en çok bunu sevmiştin sanırım :)

      Sil
  3. BİLİM...BİLİM candır. :) ;)
    Bende dün bir profesörün twitter hesabından öğrendim.
    İlaveten sanırım espri mahiyetinde söylemişsiniz lakin "uzayda vatan arama" çalışmaları var :)
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  4. Elysium gibi olmuş bu yazı :) Asıl Türklere söylemeyin, tavuk dönerci açarlar hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bi benzetme oldu :) Kokoreç de yaparlar :)

      Sil
  5. keşfetmek, araştırmak, bilim güzel şey. Keşke yaşadığımız güzel dünyayı kirletmeden yapsak bunları...

    YanıtlaSil
  6. Benim gibi yıldızlara düşküm birilerini görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. ay hemen oralara da site yapsınlar başka bişey değil :(

    YanıtlaSil
  8. Hadi ya buna hiç dikkat etmemiştim canım ben :)) süper bir bilgi bu !! Ama haklısın kesin zenginlere yarar biz gidip gelemeyiz asla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doodlede görmesem benim de haberim olmazdı galiba. Hep öyle değil mi zaten bu işler :)

      Sil
  9. Oralarıda kirletmeyelim bari:))

    YanıtlaSil
  10. Hazırlanan doodle çok hoştu. Ayın hallerini görünce gülümsedim. :) Uzaya yolculuk eden zenginler vardı diye hatırlıyorum. Yoksa bizi uyutup oralara mi gitmişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiştim doodleyi. Bizi çok fena uyutuyorlar da haberimiz yok gibi :)

      Sil
  11. Beni heyecanlandıran bir keşifti. Bu kadar yıldır farkedilmemesi de ilginç :)

    YanıtlaSil
  12. Bence bunlar ışınlanmayı falan keşfetti çoktan da bize söylemiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle biz saf saf dolanıyoruz ortalıkta :)

      Sil
  13. star wars veya uzay temalı genel filmlerin hikayeleri gerçek olmasın da sonra :)

    YanıtlaSil