YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

7 Aralık 2016 Çarşamba

Dostuma Doğum Günü Mektubum


Kıymetli dostum. Aralık ayına girdik gireli ben de bir heyecan ki sorma. Kendime her gün hatırlatma yapıyorum doğum gününü. Unutacağımdan değil de geciktireceğimden korkuyorum. Bilirsin 00.00'dan sonra mesajımı yollarım illaki. Sonra o mesaj sana ulaşır ve mesafeleri anlamsız kılar. Benim yerime sarılır. Hepi börtdey der. Mumları yakar, bir dilek tutturur ve alkışı patlatır. E sonra da bir doğum günü selfiesi çekilir üstüne. İlki beğenilmez. İkincisi üçüncüsü dördüncüsü çekilir. Sonra gına gelir bırakılır.

Biraz mutlu biraz hüzünlü geçer zaman. Çünkü gerçek ben yanında değilimdir. Ne kadar istesem de. Ama biliyorum ki bundan sonrakiler böyle eksik olmayacak. Acısını çıkartacağız fazlasıyla. Sana o zamanlar sadece iyi ki doğdun diyeceğim. Böyle uzun şaşaalı şeyler bekleme benden. Yan yana olmak fazlasıyla anlamlı ve yeterli olacak bizim için. Hem iki dost her günümüzü doğum günümüz gibi geçireceğiz yakında. Bol gülmelik, bol eğlenmelik günler. Belki arada bir azalabilir gülüşlerimiz. Keyiflerimiz bir trene binip kaçabilir bizden. Ama mühim değil. İki dost olarak üstesinden geleceğiz. Sonra kaldığımız yerden gülmeye devam edeceğiz. Burada çok güldük biraz da şurada gülelim diye atlayıp gideceğiz bir yerlere. Ayaklarımıza kara sular inene kadar gezeceğiz. Mavi sularda dinleneceğiz. Kısacası güzel günler göreceğiz dostum güneşli günler. Ve ben sana daha çok iyi ki doğdun diyeceğim. Çünkü bu ebedi bir dostluk. İşte buraya da yazıyorum. 'Mutlu yıllar dostum' ❤

38 yorum:

  1. Samimi,içten bir sözcük bile yeterlidir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan karşı tarafa geçmesi tabii ki :)

      Sil
  2. Ah o mesafeleri kiran söylemesi kücük ama anlami cok büyük sözcükler...

    YanıtlaSil
  3. Güvenilir dostlarımızın varlığını bilmek ne harika bir duygudur.
    Bir dostun dostuna ben de "iyi yıllar" demek istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varlığı yeten dostlar onlar :) Teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Harika bir kutlamaydı! Hepi börtdey kısmı favorim :)
    Kaleminize sağlık ve mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  5. Dostlugunuz ömür boyu sürsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yazmışsın, doğum günü kutlu olsun arkadaşının.

    YanıtlaSil
  7. Doğum günü kutlu olsun inşallah beraber kutlama imkanınız olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çok yakında o da olacak :)

      Sil
  8. Ne güzel bir yazı olmuş dilerim dostunuz arkadaşınızla daha nice güzel doğum günleri kutlama imkanınız olur beraber Doğum günü kutlu olsun arkadaşın daha nice güzel ömürlere inşallah Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için sevgiler :)

      Sil
  9. Ne guzel herkese allah boyle samimi dostlar kazanmayi nasip etsin basarilar okuruz.net ailesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Herkesin ömür boyu sürecek sağlam dostlukları olur inşallah :)

      Sil
  10. Ne güzel bir dost mektubu. Darısı herkesin başına:)

    YanıtlaSil
  11. Ayyy kıskandım sanki. Bana öyle yapan bir arkadaşım var mı ki? Mesaj atan arayan arkadaşım çok ama böyle düşünüp böyle duygular hisseden arkadaş çok güzel bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün bu duyguları hissettiren bir arkadaş çıkar inşallah karşınıza :)

      Sil
  12. ayyy kıyamamaaaam iyi kalpli naaaz :)

    YanıtlaSil
  13. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki mesafelerin eridiği, mesajlasmalara gerek kalinmayacak gunler çabuk gelecektir...
    :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel uzun mesafeleri kısa eden bir dostluğunuz var :)) Doğum günü kutlu olsun arkadaşının :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz mesafeleri aşıyoruz bir şekilde işte :)

      Sil
  15. Çok samimi bir yazı olmuş yaa ve bir o kadar da tatlı. Dostluğunuz daha nice seneler boyu devam etsin, daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel gösterdigin hassasiyet 😊

    YanıtlaSil
  17. Ebedi dostluklar , ne güzel ^^

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,

    Okunduğunda genel olarak mutlu eden bir yazı ve (beni) en çok mutlu ettiği cümlesi de şu: "Burada çok güldük biraz da şurada gülelim diye atlayıp gideceğiz bir yerlere." Akılda kalıcı bir söz :)

    Güzel günler diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Akılda kalır mı bilmem de eyleme dönüşeceği kesin ben de güzel günler diliyorum hepimize :)

      Sil
  19. Mektubu yazdığınız dostunuz bence çok şanslı, neden mi? çünkü sizin dostluğun ne demek olduğunu bilen bir dostu olduğu için.

    Yazıya bir de Edip Akbayram'ın Güzel Günler Göreceğiz şarkısını koysaydınız harika olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) İkimiz de şanslıyız aslında :) Evet koysam ne iyi olurmuş ama yazılarımda pek video paylaşmıyorum :)

      Sil