Ka├ž Ki┼či Online

Men├╝

27 May─▒s 2016 Cuma

Emiralem Gezmesi ­čŹô




Bir ay─▒ ge├žti Emiralem'i gezeli. Ama i┼čte ├╝┼čenge├ž ben anca yaz─▒yorum. ┼×u aralar gezemiyorum zaten bari eski gezmelerimi yazay─▒m dedim. Neden gezemiyorum ben de bilmiyorum. Evden ├ž─▒kas─▒m gelmiyor bir t├╝rl├╝. Gezmeye de ├╝┼čeniyorum galiba art─▒k. Bir de hadi gel gezelim diye d├╝rten biri olmay─▒nca evde tak─▒l─▒p bunal─▒ma girmek daha cazip geliyor. Benim okulum bitti milletin s─▒navlar─▒ yeni ba┼čl─▒yor. Haliyle herkes ders ├žal─▒┼č─▒yor. Yanl─▒┼č zamanlama!



─░zmirli olanlar bilir Emiralem'i. Menemen il├žesine ba─čl─▒ bir yerle┼čim yeridir. ├çilekleriyle me┼čhurdur. Evime de bir saat uzakl─▒ktad─▒r. Benim g├Âz├╝mde d├╝nyan─▒n ├Âb├╝r ucunda yani. Yak─▒n arkada┼č─▒m oraya ta┼č─▒nm─▒┼č olmasa hayatta gitmeyece─čim bir yer. Zaten ne zaman ├ža─č─▒rsa bir bahane bulup sen gel diyorum. Ge├žen ay ├žok ─▒srar ettii. Sen hi├ž gelmiyorsun ama bu sefer geleceksin dedi. Emir b├╝y├╝k yerden. 14 senedir arkada┼č─▒z. Onu k─▒raca─č─▒ma kafam─▒ k─▒rar─▒m daha iyi. 
Gittim kald─▒m bir gece arkada┼č─▒mda. ─░yi de oldu gezdik e─člendik. ─░kimize de de─či┼čiklik oldu. Bol bol da g├╝ld├╝k. ─░kimiz bir araya gelince ├žok g├╝l├╝yoruz yahu. Karn─▒ma a─čr─▒lar giriyor o derece. Yak─▒n bir zamanda g├Âr├╝┼čece─čiz yine. G├╝lme krizine az kald─▒ anlayaca─č─▒n─▒z. ├çok g├╝l├╝yoruz diyorum ama hani durduk yere de g├╝lm├╝yoruz ├Âyle. Ba┼č─▒m─▒za komik bir ┼čeyler geliyor hep. Biraz sakard─▒r benim arkada┼č─▒m o y├╝zden hep malzeme ├ž─▒kar bize. Ama bu son gitti─čim zaman benim sakarl─▒─č─▒m tuttu. ├çamurda aya─č─▒m kayd─▒ d├╝┼čt├╝m. Her yerim batt─▒. D├╝┼čerken de bir elimle arkada┼č─▒m─▒n e┼čarb─▒na as─▒lm─▒┼č─▒m. Y├╝z├╝ g├Âz├╝ kapand─▒ k─▒z─▒n. ├ľn├╝n├╝ g├Âremiyor diye az kals─▒n o da d├╝┼č├╝yordu. Arkada┼č─▒m─▒n karde┼čiyse bizi izleyip g├╝lerken d├╝┼čt├╝. Sonra bir tur da hep beraber g├╝ld├╝k g├Âzlerimizden ya┼člar gelene kadar.

D├Ân├╝┼č yolunda ├žilek tarlalar─▒na dald─▒k. Allah affetsin her tarladan ├╝├ž be┼č ├žilek yemi┼čizdir. ─░zin alabilece─čimiz birileri olsa izin alaca─č─▒z da kimse yok ki. Biz de tek tarladan fazlaca yemek yerine her tarladan azar azar yemeyi daha insafl─▒ bulduk. Ne kadar da d├╝┼č├╝nceliyiz de─čil mi? Yaln─▒z o g├╝nden beri ├žilek yiyesim gelmiyor. (Tabii sen bir kilo ├žile─či bir kerede ye ondan sonra ├žilek g├Âr├╝nce ka├žars─▒n ­čśč) 


Emiralemde bir dere var. Yola da ta┼čm─▒┼č. Biz de illa o yoldan kar┼č─▒ya ge├žece─čiz. ─░nsanlar arabayla motorla ge├žip gidiyor. ├ľyle ge├žmek kolay ├Ânemli olan y├╝r├╝yerek ge├žmek dedik. ├ç─▒kard─▒k ayakkab─▒lar─▒ ├žoraplar─▒ girdik suya. Az biraz tepindik suda. S─▒cak havada ├žok iyi geldi ayaklar─▒m─▒za. Sonra o ─▒slak ayaklar─▒m─▒za ├žoraplar─▒m─▒z─▒ giydirebilmek i├žin be┼č dakika u─čra┼čt─▒k. G├╝l├╝ seven dikenine katlan─▒yor i┼čte. Ya da katlanmaya ├žal─▒┼č─▒yor diyelim. Bu arada yaz─▒ aralar─▒na ekledi─čim ├žilekler ├žok ho┼č olmad─▒ m─▒? Can─▒n─▒z ├žilek ├žekmi┼čtir art─▒k bu yaz─▒dan sonra. Hadi ko┼čun bir avu├ž ├žilek yiyin de gelin. Yeriniz varsa bir avu├ž da benim i├žin yiyebilirsiniz.­čśÇ Bol ├žilekli g├╝nler hepinize­čŹô

50 yorum:

  1. Ne g├╝zel yermi┼č. Ve ├žilek... Ay ay... ❤

    Yan─▒tlaSil
  2. Emiralem hi├ž duymad─▒─č─▒m bir sakl─▒ cennetmi┼č.

    Yan─▒tlaSil
  3. Emiralem hi├ž duymad─▒m. menemen il├žesine ba─čl─▒ bide. Ger├ži onuda duymad─▒m:) farkl─▒ bi┼čiler ├Â─črenmi┼č oldum.. iyi oldu.. bir nakarat ┼čeklinde yaz─▒lmas─▒ ve ├žileklerlede ayr─▒lmas─▒ fotolarlada zenginle┼čtirilmesiyle okuduk├ža okuyasa─▒m geldi :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░zmirli misin ki? Be─čenmene sevindim :)

      Sil
    2. O zaman bilmemen ├žok normal :)

      Sil
  4. Emiraleme ├╝┼čenmeden gidip ├žilek alm─▒┼čt─▒k bir senesinde, eve gelip bir y─▒kad─▒k, hepsi bembeyaz kald─▒, do─čru ├ž├Âpe gitti. O zamandan beri yoldaki sat─▒c─▒lara ku┼čkuyla bakar─▒m :)

    ├çok keyifli bir ka├žamak olmu┼č. Oh afiyet olsun ├žilekler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Biz y─▒kamadan yedi─čimiz i├žin bilemeyece─čim oras─▒n─▒ ama bir kere oldu diye bir daha olacak de─čil ya tekrar deneyin belki memnun kal─▒rs─▒n─▒z :) Te┼čekk├╝r ettim :)

      Sil
  5. Tarladan ├žilek yemek; ├žok ┼čansl─▒s─▒n ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bazen ┼čans beni de buluyor i┼čte :)

      Sil
  6. Bunca y─▒ld─▒r ─░zmir'deyim ben hi├ž gitmedim. O taraflara yolumuz d├╝┼čm├╝yor nedense...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bana da ters i┼čte arkada┼č vesilesiyle anca :)

      Sil
  7. ─░zmir'e hi├ž gitmedim. Hem de en yak─▒n arkada┼č─▒m orada ya┼č─▒yor. Umar─▒m bir g├╝n yolum d├╝┼čer. Tren yollar─▒n─▒ hep sevmi┼čimdir. Foto─čraf da ├žok g├╝zel.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. D├╝┼čs├╝n bence bir an ├Ânce. Tren yolculu─ču yap─▒n hatta :)

      Sil
  8. Bilmedi─čim bir yerdi ├çilek varsa bende var─▒m :)) gitmek laz─▒m:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Slogan haz─▒r yola ├ž─▒k─▒labilir :)

      Sil
  9. ─░zmirli olmad─▒─č─▒m─▒z i├žin bilmiyoruz ama sayene g├Ârm├╝┼č kadar olduk :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Belki gidip g├Ârmek de nasip olur :)

      Sil
  10. Merhabalar.
    B├Âyle gezmeleri ben de ├žok severim. ─░zmir il├želeriyle, k├Âyleriyle k─▒saca her ┼čeyiyle g├╝zel bir yer. ─░zmir'in daha o kadar ├žok gezilecek g├Âr├╝lecek ve bizlerle payla┼č─▒lacak yerleri vard─▒r ki, ancak b├Âyle gezmeler i├žin tabi en ba┼čta zaman sonra da para laz─▒m.

    B├Âyle gezme payla┼č─▒mlar─▒n─▒ ├žok severim. Blog sayfalar─▒nda g├Ârd├╝─č├╝m an hemen incelerim. ─░zmir'in Seferihisar il├žesini ├žok methediyorlar. Seferihisar i├žin el de─čmedik bakir il├želerden biri olarak bahsediliyor. Ne derece do─črudur bilmiyorum tabi. Sizin okulunuz nas─▒l bitti? Ger├žekten ├žocuklar finalleri i├žin okullar─▒nda.

    Bu g├╝zel Emiralem payla┼č─▒m─▒n─▒z i├žin te┼čekk├╝r ederiz. Kaleminize, eme─činize ve y├╝re─činize sa─čl─▒k ve mutluluklar dilerim. Selam ve dualar─▒mla birlikte en G├╝zel'e emanet olun.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Merhabalar :) Para ve zamana ek olarak gezme iste─či de olmas─▒ laz─▒m insan─▒n i├žinde. Bana bir gelip bir gidiyor o istek. Geldi─či zamanlarda gezdi─čim yerleri elimden geldi─čince payla┼čmaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m. Yazmas─▒ da ba┼čkalar─▒n─▒n bloglar─▒nda okumas─▒ da en az gezmesi kadar keyifli. Benim de pek bilgim yok ama do─čru olmas─▒ muhtemel. Benim okulum erken ba┼člad─▒─č─▒ i├žin erken bitti. Ben de te┼čekk├╝r ederim g├╝zel yorumunuz i├žin. Sevgiler :)

      Sil
  11. ├žilek ve g├╝lme krizi. hayat g├╝zel yaaaa :)

    Yan─▒tlaSil
  12. ─░zmire ├žok s─▒k gidiyorum am ailk defa duydum buray─▒ ├žok g├╝zelmi┼č

    Yan─▒tlaSil
  13. Tren yollar─▒n─▒ seviyorum, i├žerisinden tren ge├žen yerleri daha da seviyorum.

    Yan─▒tlaSil
  14. ─░nsan─▒n g├╝lme krizine g├Ârebilece─či arkada┼člar─▒ olmas─▒ ne b├╝y├╝k ┼čans. Daim olsun dostlu─čunuz. ├çok da keyifli bir gezi olmu┼č, g├╝zel yermi┼č Emiralem.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hayattaki en b├╝y├╝k ┼čans─▒m dostlar─▒m ger├žekten :) Tekrarlanmas─▒ gerek o y├╝zden :)

      Sil
  15. Birlikte g├╝l├╝yorsan hem de sa├žma ┼čeylere hi├ž jaybetme onu. Biriyle Sa├žmalamay─▒ ├žok ├Âzledim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Akl─▒m─▒ kaybetmedi─čim s├╝rece onu da kaybetmem. ├ľzlenir tabii :)

      Sil
  16. D├╝┼če kalka iyi e─členmi┼čsiniz :D En g├╝zelide insafl─▒ ┼čekilde her bah├žeden birazc─▒k ├žilek almak olmu┼č :) Bunu iyi ak─▒l etmi┼čsiniz :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahaha evet d├╝┼čerken ayr─▒ kalkarken ayr─▒ e─člendik. Bilemiyorum ne kadar iyi yapt─▒k :)

      Sil
  17. ─░zmir'e hi├ž gitmedim :(( Ay o ├žilekleri de niye ├Âyle koydun Naz insan─▒n can─▒ ├žekiyor ekrana yap─▒┼čcam ├žok sevimliler :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Buyur gel beklerim. Al senin olsun hepsi :)

      Sil
  18. b├Âyle arkada┼č gezmeleri olsun ki hep , hep mutlu olal─▒m ki :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░┼čte arada bir bu gezmeler sayesinde mutlu oluyorum :)

      Sil
  19. Ne kadar g├╝zel bir yermi┼č ve ne kadar e─členmi┼čsiniz :))

    Yan─▒tlaSil
  20. Ozellikle ilk foto─čraf ├žok g├╝zel, ├žilek tarlas─▒n─▒da g├Âresim geldi ama di─čer ├žilekler kurtarm─▒┼č olayi:) Yuzun├╝zden g├╝l├╝mseme eksik olmasin :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. I┼č─▒─č─▒yla falan biraz oynad─▒m g├╝zel oldu :) Tarlay─▒ ├žekmedim zaten malum o an yemeye odaklanm─▒┼čt─▒m sadece :) Aminn hepimiz i├žin :)

      Sil
  21. ├žile─či zaten severim ├žilek bah├žesini hi├ž d├╝┼č├╝nemiyorum:)sevdi─čin arkada┼č─▒n─▒n yan─▒nda olunca komik bir durum olmas─▒na gerek yok ├žamura da d├╝┼čsen e─členirsin b├Âyle:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bir gidin bak─▒n o halde :) Hahaha aynen ├Âyle oluyor mevzu yan─▒ndaki :)

      Sil
  22. ├ľncelikle foto─čraflara bay─▒ld─▒m sonra o g├╝zelli─če ├žilek ben bir kiloda yesem ak┼čam tekrar yerim herhalde a├ž g├Âzl├╝l├╝k oluyor bu galiba :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Be─čendi─čine sevindim a├ž g├Âzl├╝l├╝k demeyelim ├žilek a┼čk─▒ diyelim biz ona :)

      Sil
  23. ben de gezmek istiyorum ├žook oralar─▒─▒─▒

    Yan─▒tlaSil
  24. Tatl─▒m merhaba, neden bilmiyorum ama yorumuna cevap veremiyorum son ├žare buradan yazay─▒m dedim :) Ben o kapat─▒c─▒y─▒ 17 TL'ye alm─▒┼čt─▒m indirimden. Bu blogta ├žok ho┼č olmu┼č, ├Âp├╝yorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ettim can─▒m benim ├Âpt├╝m ben de :)

      Sil