Kaç Kişi Online

Menü

Blog Pembe

Yukarı Çık

2 Mart 2016 Çarşamba

Dönüş


“Nereye gidersek gidelim, bütün gidişlerimiz, bir büyük dönüş yolculuğunun ayrıntılarından ibarettir aslında”

Muğla'ya dönüş yaptım bugün. Bir hafta geçti gitti bile İzmir'de. Ama bana bir ay gibi geldi. Doydum resmen. Yolculukta zor oldu bu sefer. Midem acayip bulandı. Derin derin nefes alıp verdim yol boyu. Aslında beni yol tutar böyle hep. Binmeden önce bir soda içince baya iyi geliyor inene kadar sıkıntı olmuyordu. İşlemedi bugün maalesef. Sonra anladım ki ben midemi bozmuşum ondan işlememiş. Ya üşüttüm midemi ya da yediğim bir şey dokundu. Şükür ki grip olmadım İzmir'de. Güzel havalara aldanıp ceketsiz çıktım hep. Bir de iki üç sefer dondurma yedim. Geçen gün de sahilde bir güzel rüzgar yedim afiyetle. Olan mideye oldu. Geçer inşallah yarına. Yarın da bir sürü işim var. Sabah okula gideceğim sonra bankaya gidip kartımı alacağım ordan aöf bürosuna uğrayıp ders kitaplarımı alacağım ve eve gelip kitapları bırakacağım sonra tekrar derse gideceğim dönüşte de pertim çıkmış olacak herhalde. 

Yolda aklıma geldi de bir arkadaşım yol tutması için benzin iç diye öneride bulunmuştu bana. O öyle yapmış ve bir daha midesi hiç bulanmamış. Ama o bu öneride bulunurken bulanmayan midem birden bulanmaya başladığı için duymazdan gelmiştim. Sizlerden böyle bir şey duyan bilen var mı merak ettim. Ya da başka önerisi olan varsa deneyebilirim. Onun için haplar var demeyin de. Kullandım hiçbir etkisi olmadı. Ama belki de kullandığım ilaç iyi gelmemiştir. Bir başkası iyi gelebilir. Yani gelsin lütfen. GELMELİ!

Farkettim de yolda aklıma acayip acayip şeyler geliyor hep. Mesela inek gördüm ve aklıma eski sevgilim geldi. O inekleri çok severdi. Düşünün ki laptop arkaplan resmi inek resmiydi. Bu yüzden kıskana kıskana inekleri kıskanıyordum. Hey allahım ne (güzel) günlerdi! Neyse duygusallaşmadan konuyu değiştireyim. İşte aklıma iki senedir konuşmadığım arkadaşım geldi bi de. Düşündüm acaba ne yapıyor şuan diye. Sonra dedim ne yapıyorsa yapıyor sanane. Sen nefesine konsantre ol. Ayy bir nevi nefes egzersizi yaptım can çekişen midem için. Yine de yaranamadım. Zaten çoğu kişiyi yol tutmazken beni tutuyor olması da tam bir şanssızlık. Şans getiren kolyedir bilekliktir falan alacağım artık. Şanssızlıklar ormanında yolumu mu kaybettim ne. Bir türlü çıkamadım içinden. Yön duygum iyi de değil ki. Ne çok ağlandım dimi yaa. Sonra depresyonda falan bu kız diye düşünüyorsunuz. Ama mutluyum ki şu an. Anne Güncesi beni haftanın blogu seçmiş nasıl mutlu olmayayım, tekrar teşekkürler ona :)

28 yorum:

  1. Benzin mi? Bir şey olur ya hiç duymamıştım. İnek görünce eski sevgilin mi geldi aklına haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinden daha duymuştum ama yok yani yapamam hayatta. Hahahah komik cidden :D

      Sil
  2. Benzini ben de duymuştum biliyor musun? :D Eskiden beni de araba çok tutardı ama git gide azaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aslı astarı var o zaman. Keşke benim de git gide azalsa öyle :(

      Sil
  3. Beni de yol hep tutar, nasıl bir eziyettir :( Midem acır artık yol bitene kadar... Benzin falan içmeyin sakın, içilir mi öyle bir şey! Ben hap alıyorum yola çıkmadan, genellikle işe yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de mi tutuyor ne kötü :( İçemem ki zaten sadece merak ettim duyan var mı başka diye. Hangi hapı alıyorsunuz acaba :)

      Sil
  4. Yol tutmasıyla ilgili bir yazı hazırlamıştım. Hazırlarken de bir şeyler öğrenmişim. Çok kısa özetlemeye çalışacağım. Yol tutması sırasında vücut zehirlenme sonrası verilen tepkileri veriyormuş. Bunun sebebi de beynin göz, kulak ve vücuttan aldığı sinyalleri yanlış değerlendirmesiymiş. Göz ve vücut arabada otururken sabit olduğunu idda ediyor. Ama kulak sıvısı hayır hareket halindeyiz diyor. Algılaması karışan beyin zehirlendiğini sanip kusma refleksi gösteriyormuş... Paylaşayım dedim. :)
    Bir dönem hayatın yollarda geçecek gibi görünüyor. Yazılarının hepsini keyifle okuyorum. Ama yol yazıları bir başka güzel görünüyor gözüme. Yazı dizisi mi yapsan acaba???
    Sevgiler Naz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine süpersiniz. Mantıklıymış sebebi. Hiç araştırma zahmetine girmemiştim. Öğrendiğim iyi oldu ama okurken güldüm birazcık. Hahahah hala da gülesim var. Çok teşekkür ettim bu arada. Evet bir süre öyle olacak alışırım inşallah. Öyle mi sevdiğinize sevindim. Olabilir güzel fikir değerlendireceğim. Kocaman sevgiler :)

      Sil
  5. günaydın :) muğlanın neresindensiniz annemler bu yıl ev aldılar ortacadan yaza tasınacaklar kısmetse yol tutma olayının aslı aslında kulak kristallerinden kaynaklanıyor bir kbb görünün derim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın ne kadar erken yazmışsınız :) Kötekli menteşedeyim ben kampüsün olduğu yerde yani ortaca bana bir saat kadar uzak sanırım. Yolunuz düşerse beklerim o halde. Teşekkür ederim görüneyim madem rahat ederim belki sevgiler :)

      Sil
    2. günaydın naz :) erkenden uyanıp işe gelince serviste bakınma vaktim oluyor yaaa inşallah gelirsem görmek isterim ihmal etme kbb işini geçmiş olsun sevgiler :)

      Sil
    3. Günaydın tekrar :) İyi yapıyorsunuz yol daha çabuk geçer hem öyle, güzel yerler buralar seversiniz kesin :) Teşekkür ederim ilk fırsatta gideceğim :)

      Sil
    4. Kulak kristalleri... Konu konuyu açıyor. Seviyorum böyle olunca. :)

      Sil
    5. Ben de seviyorum baya iyi oldu benim için şuanki yorumlar :)

      Sil
  6. Benzin mi !!!!!!!
    Çok tehlikeli bence....
    Mutlaka başka bir yolu olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Ama ilginç geldi yani iyi gelmiş olması :)

      Sil
  7. beni de tutar, safra diyolar, özellikle viraj varsa çok kötü oluyom, benzin duymadım ama bi hap var iyi dediler, emedur imiş adı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o virajlar. Alayım bir bakayım iyi gelecek mi teşekkür ederim deep :)

      Sil
  8. benzin mi içmiş !
    diş ağrısı için rakı içeni duydum da benzin çok acayipmiş :)
    yolda giderken telefona çok bakma ben farkettim ki o yüzden bulanıyor midem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acayip ama kişi halinden memnun yani :) Bazen hiç bakmadığım oluyor farketmiyor yine de. Genelde uyumaya çalışıyorum ben anca öyle geçiyor yol :)

      Sil
  9. Çok saçma benzin içmek sakın denemeyin bence. Bu arada inek seven sevgiliden ayrılmasaydınız iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok denemem asla. Neden öyle dediniz ki merak ettim şimdi :)

      Sil
  10. ya o benzin olayını ben de duymuştum.Beni de eskiden araba tutardı ama sonradan geçti.Bir de aşkolsun naz bensiz bensiz mi götürdün dondurmaları.benimle de yemezsen ge-ber-ti-rim bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel geçmiş yaa. Darısı başıma. İzmir'de olmadığın için sensiz oldu. Burda yeriz beraber :)

      Sil
  11. Geçmiş olsun, benzin iç diyenin bence sana büyük düşmanlığı varmış,(yeminle paranoyak değililm), güzelliğini kıskanıyor olabilir, benzin içilir mi? Ya resmen düşmanlığından söylemiş, şaka desem bunun şakası olmaz ya sen akıllı bir kız olmayıp, ıq düşük akp'li biri olaydın:)))içseydin benzini ne olacaktı? Ölebilirsin de, ölmekten beter olup kalıcı bozukluklar da yaratabilirdi.
    Erkek arkadaşın iyi ki eskimiş:)))ekranına kedi, köpek, fok balığı koyanı anlarım ama inek!!:))))arızalıymış:))sen sen ol acayip hayvanları seven, besleyenlerden uzak dur, inek gerçi sevilebilir ama yılan filan besleyen varsa uzak dur, aynı mantıkla kedi, köpek sevmeyenden de kork..karışmda genç birini buldum ya hep öğütler verdim tam kocakarı oldum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hahaha aslında düşmanlık ihtimali olmayan biriydi. Sadece kendi deneyiminden dolayı bana yardımcı olmak istedi diye düşünüyorum. Allah korusun yaa. Hahaha başta garip geldi ama sonra çok da şey yapmadım. Valla benim için hava hoş. Sizlerden gelecek öğütlere ihtiyacım var her zaman. Teşekkür ederim bu kadar ilgili olduğunuz için. Kocakarı demeyelim de bir abla tavsiyesi diyelim bence :)

      Sil
  12. ha sahi yol tutması için en iyisi nane şekeridir, bir kutu bulundur yanında...yol boyu nane şekeri ye, limon kolonyası kokla...camı aç açılabiliyorsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam açılsa zaten hiç sıkıntım olmayacak gibi. Tamam aklıma yazdım dikkat edeceğim önerilerinize, teşekkürler :)

      Sil