YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

10 Haziran 2016 Cuma

Şanssızlığın Dibi


Ah şu aralar şanssızlığın dibini görmüş durumdayım. Her işim ters gitti neredeyse. Az çok alışkınım böyle durumlara ama her gün her gün bir aksilik olunca insan dayak yemiş gibi oluyor. Şans kolyesi, bilekliği, taşı falan ne varsa alacağım artık. Bu ne böyle yahu? (Sus isyan etme çarpılırsın.)

Geçtiğimiz haftasonu aöf sınavlarım vardı malumunuz. İşte erkenden gittik okula yürüyoruz fakülteye doğru. Bir baktım elime ne kalem var ne silgi. Öyle elimi kolumu sallaya sallaya gidiyorum bildiğiniz. Rahatıma diyecek yok maşallah. Panik bile olmadım. Gittim bir kafeye sordum var mı diye. Abi üzülerek yok dedi. O sırada bir kız duymuş kalem istediğimi. Sağolsun arkası silgililerden bir kalem verdi bana. Neyse ki benim fakültenin önünde satılıyormuş kalemdir silgidir falan bir sürü şey. Bir kalem bir silgi hatta bir kalemtraş aldım nolur nolmaz diyerekten. 

Sınavdan sonra karşıyaka çarşıya gittik. Bir mağazanın kataloğundan bisiklet bakıyordum kendime. Bir kadın vardı hemen solumda. Masanın üzerine yaymış kollarını babasının yeri gibi takılıyor. Bir de gelip bana off saçın değiyor koluma rahatsız oluyorum diyip dirseğiyle iktirmesin mi beni! Ayy ben yolarım bunu. Ama işte aniden sinirlenince bir kal geliyor bana. Yavaş yavaş kontrol ediyorum gerçi artık bunu. Kadına yan tarafa geç de saçlarım kolunu rahatsız etmesin hanfendi dedim. Ayy off evet çok rahatsız oldum dedi gitti yan tarafa. Havalara bak yaaa. Kimsin lan sen?! Durup durup laf söyledim kadına. Hemen yanımda zaten duyuyor beni. Ama takmıyor. Kuul olacak ya hani. Yaş olmuş 50 hala kuul olcam diye yırtıyor bir yerlerini. Allahın delisi. Geldi beni buldu yine.


Salı günü kardeşimin gösterisi vardı yine. Okulun yıl sonu etkinliği kapsamında. Ben gitmeyi düşünmüyordum bu sefer. Nedenini makendonya gecesi adlı yazımı okuyarak öğrenebilirsiniz. Etkinlik için iki bilet alındı. Annemle babam gidecekti. Sen benim akıllı kardeşim biletleri çaldır okulda. Gidelim de bir şekilde gireriz artık falan denildi sonra. Babam kargo beklediğinden gelemeyeceğim dedi son dakika. Annem de tek gitmek istemedi. Bana yine göründü etkinlik yolları. Kardeşim biz ikinci sırada çıkacağız zaten oynadıktan sonra da gideriz diyince mırın kırın etmeden gittim etkinliğin yapılacağı yere. Saat dörtten önce gittik. Sekiz gibi eve döndük. Evet ikinci çıktılar sahneye. Ama sondan ikinci. Benim baş yine mevta.... 

Kardeşimi video çekmiştim oynarken. En öndeydim o yüzden on numara beş yıldız bir çekim olmuştu. Amma velakin tam videoyu kaydedeceğim sırada telefon bir kastı. Video çöp. Ben gayet sakinim tabii. Alıştım alıştım. O video adam akıllı kaydolsa telefon sonra kassa olur muydu hiç. Olmazdı!

Çarşamba günü bisikletim geldi eve. Bianchi bella serisinden beyaz pembe bir bisiklet seçmiştim. Bana gelen renk pembe beyaz. Hatta pespembe desem yeridir. Mecbur geri gönderdik. Zaten doğru gelse şaşardım. Aksilik olmazsa olmaz yani. Bir de telefon almıştım. Neyse ki o doğru gelmiş. Ama hediye olarak kırılmaz camı vardı onu getirmemişler. Dün gidip taktırdım hediyemi. Bence o deli kadın uğursuzluk getirdi bana. Nasıl bozacağız bu büyüyü?

ALLAH ASLI ENVER ŞANSI VERSİN GERİSİ HALLOLUR ASLINDA :)

39 yorum:

  1. Ya nispet yapmak gibi olmasın ben de bu aralar kendimi azıcık şanslı görmeye başladım :) Kendini şanslı görmeye başlayınca yavaş yavaş şans senden yana dönüyor valla bak, test ettim onayladım :) Geçmiş olsun, iyi şans seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın böyle söylemen beni çok mutlu etti yani hep karamsar konuşuyordun bense sana yakıştıramıyordum böyle çok daha iyi :)

      Sil
  2. Şanssızlık saydığımız şey bazen yerine göre şans sayılıyor. Telafisi mümkün olan her olay veya durum şanssızlık sayılsa da şans gibi karşımıza çıkıyor.
    Bisiklet sürebilmen şans değil mi sevgili Naz?
    Sanatla ilgilenen bir kardeş şans değil midir?
    Sınav sonucu acaba nasıl bir şans olacak?
    Benim kırılmaz camlı telefonum yok henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle her şey için şükrediyorum ben zaten. Ama başıma gelen talihsizler için de benim elim ayağım var diye sevinemem yaa...

      Sil
  3. Ahh valla talihsizlik dibi kötüyü çekme kendine bi nas suresi felan oku nazar falan vardır belki :)
    Kardeşin için ayrı bi üzüldüm inşallah başka çeken vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir okuyacağım mutlaka, video çeken olmadı tanıdıklardan hiç :(

      Sil
  4. Bol bol oku üfle bacım. Bak ben burdan dua ettim sana. Geldi mi bir ferahlık? :) ❤

    YanıtlaSil
  5. Allah başka dert vermesin canım :)

    YanıtlaSil
  6. Başından tuz ekmek dolaştırıp ver bir fakire. Felak ve Nas surelerini oku. Ve bir de geçti geçti de takılıp kalmasın sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hepsini yapacağım çok teşekkür ettim :)

      Sil
  7. Bugün benimde kabul günümdü😶

    YanıtlaSil
  8. Elemtere fiş kem gözlere şiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerlik çatlasın nazar eden patlasın :)

      Sil
  9. o durum bende de var ya blogcanlar olarak kurşun mu döktürsek acaba :) bide geldi mi hep üst üste geliyor. Bu olumsuzluklar Bıraksın peşimizi de bizde mutlu olalım :)

    YanıtlaSil
  10. hay Allah ne tuhaf şeyler olmuş cidden öyle.. geldi mi üst üste gelir derler ya o misal.. o kadın bana denk gelse yolarım ben kesin dayanamam. zaten ankarada yaşamaktan sinir stres hastası oldum, birini dövsem rahatlarım :D umarım daha fazla negatif yüklü bulut gezmez üzerinde =) çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaya devam ediyor bugün de maalesef. Yolmamak için zor tuttum kendimi inan aklıma geldikçe sinirleniyorum. İnşallah hepimizin üzerinde pembiş bulutlar gezer yaa benden de sevgiler :)

      Sil
  11. Başak Dizer şansı da diyebiliriz ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet yaa onunki de bir şans yani :)

      Sil
  12. Vallahi bazen böyle aksilikler arka arkaya geliyor maalesef.

    YanıtlaSil
  13. negatif enerjiler uzak dursun senden :)

    YanıtlaSil
  14. Çook güldüm. O şanssızlıklar olmasa bu yazı da olmazdı mı desek... Lafa da bayıldım; Balık olsam vapur çarpar. Sonar cihazları filan yok tabi balıkların :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle diyecek gücüm kalmadı desem :) Hahaha balıkların kaderi işte :)

      Sil
  15. Allah daha büyüklerinden korusun hepsi geçer inşallah:)

    YanıtlaSil
  16. Hep bir terslik çıksa da sonunda her şey hallolmuş, önemli olan bu Naz :)) En kötüsü bunlar olsun, diyelim :)

    YanıtlaSil
  17. Talihsizlikler üst üste gelmiş ama bundan sonrası iyi olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. Şanssızlık dediğin zaten zincirleme olur ;) geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden garipsemek de yanlış olur teşekkürler :)

      Sil
  19. Merhaba,

    Şanssızlık diye nitelenen şeyler alt alta yazılınca liste uzuyor ve bence ondan "şanssızlığın dibi" oluyor. İnanıyorum ki şanslar ve güzellikler de böyle alt alta yazılsa uzunca bir liste olacaktır :) Daha iyi bir yerden bakmak lazım hayata :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Evet neresinden baktığımıza bağlı olarak değişiyor hep iyi tarafından bakabilsek keşke :)

      Sil