YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

16 Kasım 2015 Pazartesi

Vize Mağdurunuz Geldi


Biraz önce baktım da tam 40 gündür yokum buralarda. Ne yaptın o süre boyunca diye soracak olursanız 'ders çalıştım' yanıtını verebilirim sadece size. Aslında çok şey oldu da burada olamayışımın ana sebebi vizelere çalışmamdı. Sanırım çalışmaya da biraz erken başladım. Şöyle bir ay kadar önce falan.
Bir gün kütüphanede bizim sınıftan bir çocuğu hunharca ders çalışırken gördüm ve görüş o görüş... Nasıl hırs yapmışsam artık siz düşünün. Neyse ki dün son vizemi oldum ve şimdilik kurtuldum. Kurtuldum diyorum ama finaller kapıda sayılır, bir ay sonra tam da bugünlerde finallerle boğuşuyor olacağım. Bir ay ne ki hemen geçiyor işte anlamadan. Neyse vizelere dönecek olursak tek kelimeyle süperdi. Sonuçlar yavaş yavaş geliyor; 85ler 95ler havada uçuşuyor. Sadece dünkü sınavım pek iyi geçmedi. O da sürenin sorularla orantısız oluşundan kaynaklanıyor, benlik bir şey yok yani. Ayy neyse bitti gitti. Peki sizler neler yaptınız? Hepinizi ayrı ayrı merak ediyorum vallahi. Umarım hayatınızdaki güzellikler çoğalarak artmıştır ve musmutlu günler geçirmişsinizdir :)

22 yorum:

  1. iyiyiydim ne olsun. iş güç. geçen hafta kız hastalandı onla uğraştık. Malum havalar soğudu :)

    YanıtlaSil
  2. ama kuzu sen ciddi ciddi yardırdın vize haftası.Gel kahve içelime bile yok vizelerden sonra demeye başlamıştın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa işte şimdi müsaitim de birilerinin canı sıkkın diye çıkmıyor dışarı falan :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun diyeceğim ama finaller kapidaymis.:) Güzel notlar alman sevindim... Bizde ne olsun filmlere full devam :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finaller daha da iyi olacak inşallah. Bakayım o halde neler var neler yok. Sevgiler :)

      Sil
  4. Azimli bir kız gördüm sanki ;) Notlar da süper. Maşallah.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun, çalışkan öğrenci :))

    YanıtlaSil
  6. Yeniden hoşgelmissin:)
    Çalıştığına degmiş ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Evet şükür değdi yaa :)

      Sil
  7. çokoya sölemiştim seni tanışmışsınız ne güzel kaçak shey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tanıştık kaynaştık sayende :)

      Sil
  8. Tebrik ederim :D Seninkiler ne kadar iyiyse, benimkiler de o derece kötüydü :D Birkaç ders hariç hepsini son güne bıraktım. Bir gecede de 200 sayfa öğrenilmiyormuş maalesef ve vizelerim hala devam ediyoor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bak buna üzüldüm. Finallere güzel hazırlan onlar daha önemli ne de olsa. Geçmiş olsun sana :)

      Sil
  9. Bende de vizeler devam bitse de yazsam diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şekilde sonuçlanır inşallah :)

      Sil
  10. Vizeleer, finalleer.. Öğrencilerin çektirleri nedir artık bunlardan :) Bir de ruh hali değişiyor insanın vizelerden sonra, bir alışamıyor normal yaşama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle sanki başka biriymişsin gibi oluyor :)

      Sil
  11. Yaa ne yalan söyleyeyim, vize başlığını görünce aklıma ilk seyahat için olan vize zannettim ama bir baktım ki ne göreyim, kendime yuh dedim :) Şu aralar gündemde olunca mıdır nedir, aklım orada kalmış halbuki doktora serüvenim de çok uzak değil, nasıl silmişsem hafızamdan :)
    Kolay gelsin size darısı finallere diyelim!
    iyi çalışmalar, ortalamaya dikkat, 3 ve üzerinde hayat ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size cevap yazmayı unutmuşum yaa kusura bakmayın çok geç oldu ama cevapsız da kalsın istemedim yorumunuz. Ne üzerine doktora yaptınız acaba? Darısı finallerin de başına geldi ve kesinlikle 3 ve üzerinde hayat :)

      Sil