YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

18 Eylül 2015 Cuma

Yeniden İzmir


Muğla'ya gideli 2 hafta olmuş. Bana 2 gün gibi geldi sanki. Orda zaman bir değişik akıyor. Hiç İzmir'e gelesim de yoktu bu yüzden. Zaten giderken bizimkilere bayramda yokum diyordum. Ama tabii bu tatil 9 gün olunca işler değişti ister istemez. Herkes dönüyor memleketine. 9 gün orda sıkıntıdan ölürüm. Ama yine de böyle "daha yeni geldim nereye gidiyoruz yaa" kafasında olduğumdan bilet falan ayarlamadım. Dedim otogarda alırım. Millet en az bir hafta önceden almış biletini. Ben hala 1 saat önceden bulabileceğimi düşünüyorum. Bu da böyle bir rahatlık işte.
İnternetten bir baktım otobüsler full. Beni bir endişe sardı. Ne yapacağım, kaldım burda falan gibisinden... Sonra zar zor bir yer bulduk da internetten aldık artık bileti. Ben de valizimi hazırlamaya başladım. İki üç parça bir şey koyacağım alt tarafı yine de bir şeyler unutmuşum gibi geliyor hep. Hiç bana göre değil valiz hazırlamak. Bir de cuma sabahı dersim var acaba otobüse yetişecek miyim zamanında diye düşünmeye başladım akşamdan. Neyse ki çok uykum var da düşünmeye fırsat kalmaz diyordum. Demez olaydım. Sivrisineğin teki dövme yaptı vücudumda resmen. Bir de kulağımın içine girip orada vızzzzzzzzz vızzzzzzzzz etmesi... Kaç kere kulağıma vurdum ölür de rahat rahat uyurum diye. Ama yok direnecek illaki. Öyle böyle derken uyumuşum bir saat. Sonra deli gibi kaşınmaya başladım. Ehhh bir yetemedim şu sivrisineğe. Isırdıkça ısırıyor doyumsuz. Kalktım gece yarısı, uzun alt üst giydim. Tabii olan olmuş artık. Kaşın allah kaşın. Bir de apartmandan gelen sesler... Yukarıdakiler koca sesleriyle beraber gümbür gümbür aşağı inip dışarı çıktılar. Şeytan kalk sivrisineğe olan sinirini bunlardan çıkar dedi de dinlemedim. Sonra güç bela uyumuşum. Sabah derse gittik yarı uyanık. Hoca geldi kartlarınızı basın dedi ben gelirim birazdan. Kart basma olayı da yeni çıktı. Elektronik oluyor artık yoklamalar. Öyle imza falan atmıyoruz. Biz de dedik hazır yoklama işi halloldu hoca gelmeden tüyelim. Otobüse yetişme sorunumuz olmaz. Baktım hoca aşağıda. Tanımıyor etmiyor bizi yanından geçtik gittik. Ama sinir oldum adama yaa. Ders saati olmasına rağmen bahçede çay sigara falan takılıyor. Eve vardım 15 dakikaya. Gözlerimden nasıl uyku akıyor anlatamam. Yatak bana bakıyor ben ona. Yatsam uyusam otobüs falan yalan olur. Ayık kalmaya çalıştım artık otobüs saatine kadar. Sonra otobüse biner binmez  kapadım gözlerimi 1 saat mis gibi uyumuşum. Aydın'a gelince uyandım. Muavin yarım saat mola dedi. Ben de bir şeyler yemeye gittim. Baktım peron 6. Aklımın bir köşesine kaydettim. Yemeği yedim, hava aldım falan derken gideyim artık otobüse dedim. Baktım peron 6da otobüsün yerinde yeller esiyor. Benim beyin error. Zaten uykudan yeni uyanmışım. Yandaki peronda bir otobüs vardı ona binip görevliye sordum, bilmiyormuş. Derken bizim otobüste olduğundan emin olduğum mavi yeşil saçlı kız geldi arkamdan. Bu bizim otobüs değil dedim. Kız kendini kaybetti resmen. Soruyorum sen nerden binmiştin falan diye. Otobüs kaçtı kaçtı diyor sadece hahahaha. Sonra görevli bir amcaya sordum da otobüsün önüne kadar götürdü beni. Maşallah 5 peron ileri gitmiş otobüs. 11. perondayız. Ben biner binmez hareket ettik. Sonra aldım tableti elime hunharca oyun oynadım. Bir baktım İzmir'e gelmişiz bile. Ahh 2 haftacık oldu ama özlemişim İzmir'i. İzmir özlenmez mi zaten yaa. Canım İzmir :)

20 yorum:

  1. İzmir candır yaa :)) zor bir yolculuk olmuş kıyamaaam :ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa :) maalesef öyle oldu ama bugün süperim :)

      Sil
  2. Dokuz günlük tatil herkesin planı değiştirdi:)
    Bende şimdi farklı yerdeyim :)
    Yurtta kimse yok zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bayramda böyle olsun artık :)

      Sil
  3. Sivrisinek yüzünden uykusuz kalmayı çok iyi bilirim, nasıl berbat bi şeydir. :/ Ayrıca üstüne otobüs yolculuğu... Düşününce yoruldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah düşmanımızın başına vermesin denecek türden vallahi :)

      Sil
  4. Ah ah İzmir özlenmez mi? Ben de İzmir'e gelmeye gün sayıyorum :) iyi tatiller olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çabucak geçer o günler :) teşekkürler sana da iyi tatiller :)

      Sil
  5. Sinek ve otobüsle olan maceran dan sonra güzel bir tatil geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hepimiz için güzel geçsin şu günler :)

      Sil
  6. Mavi yeşil saçlı kız unutulur mu ya :) Yazık nasıl telaşlanmış o da. Sen yine soğukkanlılığını muhafaza etmişsin de o epey korkmuş anlaşılan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara rüyamda falan görmüş olabileceğimi bile düşündüm aslında :) Bendeki bu soğukkanlılık da iyice aştı kendini şu sıralar.

      Sil
  7. offfff çok heycanlandım valla ne aksiyonlu günmüş :)

    YanıtlaSil
  8. Okurken ben bile heyecanlandım:) ne kadar samimi neşeli bir anlatımın var:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun çok mutlu etti beni, sevgiler :)

      Sil
  9. Maceranın dibine vurmuşsun :) Peronda kalakalma anı fenaymış ama çok keyifli bir yazı ortaya çıkmış, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dibini göremedim aslında :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Ben de son anda bilet bulup sizin oralara (Marmaris'e) geldim. Son dakikaların insanı olarak benim de yolculuklarım hep telaşlı ve olaylıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama onun tadı da bir ayrı oluyor dimi :)

      Sil