YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

3 Eylül 2015 Perşembe

Meyve Tabağı Hazırlamayı Sevengillerden


Söz konusu mutfak olunca sunumun önemi artıyor benim için. En basitinden meyve tabağı hazırlarken bile özenirim. Sadece birileri için değil kendim için hazırlarken de aynı özeni göstermeye çalışıyorum. Zaten tek yapacağımız şey marifetimizi kullanıp meyve tabaklarını biraz şekillendirmek... Belki biraz da hayalgücü girebilir işin içine. Böylece hem lezzeti bir sanata dönüştürmüş oluruz, hem de meyveleri bu şekilde sununca daha bir iştahla yendiğine tanıklık ederiz. 

Yukarıdaki meyve tabağını bugün hazırlamıştım. Şeftali, nektarin, yeşil elma, armut, parmak üzüm, siyah üzüm, incir olmak üzere dolapta ne bulduysam koyduğum bir meyve tabağı oldu kendisi :)

Bunlar da daha önceleri hazırladıklarımdan:




O zaman herkese meyveli günler, vitaminli öğünler...
Hoşçakalın :)

20 yorum:

  1. tabaklar çok güzel meyveyi sevmem ama böyle bir tabak hazırlayasım geldi:) orada incir mi görüyorum hım ne güzelde gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa meyve sevilmez mi, hazırla da ye hemen :) İncir'e bayılırım, kurusuna da öyle :)

      Sil
  2. Göze hitap ettiği gerçeğini bir kenara bırakırsak aylardır meyve yemiyorum, kendi hür irademle bıraktım yemeyi gereksiz diye kaljsdas. İncir çekti ama canım itiraf etmem gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu olmadı, neresi gereksiz yaa. İncir mincir yok sana madem meyve yemeyi bıraktın :)

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar. Ama canım çekti şimdi. En iyisi üşengeçliği bırakıp şirin bir tabak da ben hazırlayayım kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Üşengeç olmanın zamanı değil, en güzelinden bir tabak yap kendine. Afiyet olsun :)

      Sil
  4. Ne güzel hazırlamışsız. Meyve yemeyene yedirtir.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Herkes meyve yesin diye biraz zahmete girebilirim sanırım :)

      Sil
  5. Sanat icra etmişsin resmen:) Ben de öyle düşünüyorum insanın önce gözü doymalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Önce göz sonra mide :)

      Sil
  6. meyveyi çok severim ama tabak hazırlayana kadar doğrarken bitiriyorum ve doyuyorum beceremedim gitti boyle güzel tabak hazırlamayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ayaküstü de lezzetli oluyor ama :)

      Sil
  7. Aklıma eşimin ilk evlendiğimiz zamanlarda önüne meyvelerin soyulup gelmesine şaşırdığı ve sevindiği geldi. 15 sene sonra bile hala söyler bazen. :) Ben sizin kadar uğraşmıyorum da üstelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de böyle yapın bakalım ne diyecek :)

      Sil
  8. Ayyy bayılırııım :) çilek ve muz en sevdikleriiim ellerine sağlık valla, gece gece canım çektiii :(
    Dikkatini çeker mi bilmiyorum ama bloguma beklerim :) http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilekli muzlu tabağı sana göndereyim o zaman :) Takipteyim :)

      Sil
  9. hepsini yapcam bana nee ama muz ve çilek onu çabuk yapcam. muz yemediğim gün yok biliyo musuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sık yiyorum hem tok tutuyor iyi oluyor malum öğrenciyiz :)

      Sil
  10. Benki meyve yemeyi hic sevmem şu sunum beni benden aldı canım meyve istedi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)

      Sil