Kaç Kişi Online

Menü

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Seni yeneceğim baş ağrısı!


Baş ağrısı bazıları için ender görülen bir şey olurken bazıları içinse hayatın kötü bir parçası haline gelir.Bu durumda ağrı kesici almayı tek çözüm yöntemi olarak görmemeli (şiddetli baş ağrıları hariç), bazı basit yöntemlerle ağrımızı geçirmeye veya en azından hafifletmeye çalışmalıyız.

Biliyorsunuz ki ilaçların kısa vadeli yararı uzun vadede can yakabilir.
Peki blog adı günlük baş ağrısı olan bu kızın baş ağrılarını geçirmek için kullandığı yöntemler nelerdir?

1.Sessiz ve karanlık bir ortamda yarım saat kadar uzanmak


2.Nane yağı veya mentollü merhem ile alın bölgesine masaj yapmak/yaptırmak


3.Sıcak bir duş almak veya ayakları sıcak su dolu bir kapta bekletmek


4.Bir poşete buz koyarak soğuk kompres yapmak

Eğer bunları yapacak bir ortamda değilseniz veya uyguladığınız halde fayda etmediyse;
5.Son çare ilaç almak

Benim ağrımı anca bu ilaç kesiyor :)

Her ne kadar kendimizce bir şeyler yapıp idare ediyor olsak da baş ağrısını ciddiye alıp bir doktora görünmekte fayda var.
 Sağlıklı günler arkadaşlar :)

8 yorum:

  1. Faydalı bilgiler..Aramıza hoşgeldin.Takipteyim bana da beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk. Ben de takip ediyorum hemen :)

      Sil
  2. Merhaba;
    Ağrı kesici özellikle de Apranax çok tehlikeli bir ağrı kesici,faydasından çok zararı olan bir ilaç mümkünse hiç kullanmayın.Sadece parol sakıncasız,diğer ağrı kesicilerin bir çoğu başta böbrek ve karaciğer ve mide olmak üzere zarar veriyor.takibe aldım saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız çok zor da kalınca kullanıyorum sadece, ben de takipteyim sevgiler :)

      Sil
  3. Merhaba aramıza hoşgeldin

    www.lerzankaradan.com
    https://instagram.com/lrznkrbyr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba siz de bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  4. Elma yemek, su icmek, kahve icmek, zencefil cayi,siyah cay icmek, türk kahvesi spor yapmak,temiz havada yürümek bende olumlu sonuc veriyor...

    Cook cok ,agir durumda Aspirin veya parecematol..Aramiza hos geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değiştiği için deneye deneye iyi geleni bulacağız :)

      Sil