YUKARI ÇIK

Kaç Kişi Online

21 Ağustos 2015 Cuma

Çiziktirme Terapisi


Merhaba arkadaşlar :)
Tatili evde geçirenlerden biri olarak sıkılma konusunda level atladım adeta. Kitap,dizi,film falan da bir yere kadar idare ediyor. Ben de bugün elime bir kağıt bir kalem alıp çiziktirdim bir şeyler. Zaten bu çiziktirme halleri aylık bir rutin haline gelmişti, bu aylık rutini de tamamlayayım dedim. Terapi gibi oldu yine, kafam rahatladı bir güzel.
Ama öyle belirli bir nesneyi çizmeye çalışmıyorum. Kalem nereye gitmek isterse oraya gitmesine yardımcı oluyorum. O da özgürlüğünün tadını çıkarıyor, bir oraya bir buraya gidiyor. Ara ara dinlediğim müziklerin ritimlerine uymaya çalışıyor. 
Siz de bu çiziktirme terapisini deneyin mutlaka.Ortaya ne çıktığının da bir önemi yok. Çizin gitsin! 
Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. bak bi de boyama kitapları var onlar da eğlenceli. bi de melabaaağ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet biliyorum onları bir ara alacağım mutlaka :)

      Sil
  2. sayfa tasarımınızı çok beğendim :) Çok güzel olmuş, siz mi yaptınız yoksa bir başkasından mı destek aldınız? ben de kendi sayfam için tasarım yapmak istiyorum, bilgi verirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, internetten destek alarak kendi başıma yaptım tasarımı. Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum :)

      Sil
  3. Merhabalar.

    Özgürlük tutkusu insanoğlunun fıtratında var. İnsana verilecek en büyük ceza onun hürriyetini elinden almaktır. Kalem, insanın eline yakışır. Kalem, özgür bir elin parmakları arasında özgürce dans edercesine çiziktirmelidir. Bu kalemden çok güzel şeyler döküleceği kaçınılmazdır. Çünkü o özgürdür.

    Çok güzel çiziktiren özgür kalemlerimiz az olsa da aramıza hoş geldiniz. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşbuldum. Siz de bloguma hoşgeldiniz. Yorum için teşekkür ederim.Çok güzel açıklamışsınız üstüne yazacak bir şey bulamadım. Hoşçakalın :)

      Sil
  4. Boş zaman bırakmamak lazım Naz, boş boş oturunca insanın aklına türlü düşünceler geliyor. Öyle ya da böyle hep eylemde olmak lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız ama tatil zamanları boş zaman çok oluyor ister istemez :)

      Sil